перейти в магазин

Доставка і оплата

Доставка

Компанія Kratki співпрацює з кур’єрськими службами доставки «Нова Пошта», «Делівері» та «Інтайм».

 

  • Адресна доставка кур’єром (Доставка кур’єром до дверей)
  • «Делівері»(Доставка товару службою “Укр Пошта” до обраного вами відділення)
  • «Нова Пошта» (Доставка товару службою “Нова Пошта” до обраного вами відділення)
  • «ІнТайм» (Доставка товару службою “ІнТайм” до обраного вами відділення)
  • «Самовивіз» (Самовивіз зі складу чи магазину дистрибютора продкуції ТМ KRATKI за адресою: Львівська обл., с. Конопниця, Вул. Городоцька 8А)

Відправляємо товари у нижче наведені регіони України. Вся інформація взята з офіційного сайту «Нова Пошта» www.novaposhta.ua

 

Західна Україна

Центральна Україна

Південно-Східна Україна

 Доставка здійснюється по всій Україні, окрім тимчасово окупованих територій;

 Орієнтовний час доставки вашого замовлення становитиме:

Західна Україна:

УкрПошта  орієнтовний час 1-2 доби;

НоваПошта  орієнтовний час 1 доба;

Інтайм  орієнтовний час 1-2 доби.

Центральна Україна:

УкрПошта  орієнтовний час 1-3 доби;

НоваПошта  орієнтовний час 1 доба;

Інтайм  орієнтовний час 1-3 доби.

Південно-Східна Україна:

УкрПошта  орієнтовний час 1-3 доби;

НоваПошта  орієнтовний час 1-2 доби;

Інтайм  орієнтовний час 1-3 доби.

 

• Відправка в будні дні. Якщо замовлення оформлене до 15:00, то його відправлення буде здійснене у цей ж день. Замовлення зроблені після 15:00 відправляються на наступний робочий день;

• Відправка у святкові та вихідні дні. Замовлення зроблені у святкові та офіційні вихідні дні будуть відправлені одразу ж на наступний робочий день.

• Відмова від купівлі товару (якщо замовлення ще не відправлене). За умови якщо замовлення ще не відправлене, клієнт може відмовитися від нього. Ми повернемо оплачену ним суму за мінусом розрахунково-касового обслуговування (комісії);

Повернення замовлення. Клієнт має право повернути замовлення після його отримання у разі виявлення неналежної якості продукції*, або отримання продукту із закінченим терміном придатності. У разі виявлення вищенаведених дефектів ми повернемо вам кошти у повному обсязі;

*Під неналежною якістю продукції у даному випадку варто розуміти:
– невідповідність виду товару, замовленому на сайті (інший смак);
– пошкодження внутрішньої упаковки товару;
– присутність посторонніх компонентів, не вказаних в складі продукту.

**Заявка на повернення товару приймається не пізніше 7 календарних днів, з дня його отримання клієнтом.

 

Оплата

• Види розрахунку:

LiqPay (VISA/Mastercard).

Післяплата (діє комісія за повернення коштів, згідно правил кур’єрської служби доставки)

• Квитанція та гарантії. Одразу після оплати замовлення на сайті, ви отримуєте банківську квитанцію на вказаний вами при оформленні e-mail. Ця квитанція є підтвердженням зарахування вашого платежу та зобов’язує нас відправити придбаний вами товар. При безпосередньо отриманні товару, вам надається товаро – транспортна накладна.

• Комісія за купівлю. При розрахунку у нас на сайті ви сплачуєте лише ціну обраного товару без додаткових комісій за розрахунково касове обслуговування

• Незавершена оплата. Якщо ви перейшли на сторінку оплати та не змогли завершити операцію до кінця (недостатньо коштів на карті, зник інтернет тощо), зв’яжіться , будь-ласка, з нашими менеджерами вони в свою чергу допоможуть Вам завершити процес оплати.
• Повернення платежу. За умови якщо замовлення ще не відправлене, клієнт може відмовитися від нього. Ми повернемо оплачену ним суму за мінусом розрахунково касового обслуговування;